The Basic Principles Of ماگ حرارتی

Wiki Article

سرامیکی: رایج ترین نوع ماگ حرارتی، با جنس سرامیکی بادوام و طرح های متنوع

البته چاپ بر روی ماگ ها نیاز به تخصص و تبحر بالایی دارد و باید به شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه کرد.

حتی برای استفاده شخصی نیز این سایز عمومی ترین نوع رایج است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای سفارش لیوان حرارتی با عکس دلخواه باید ابعاد لازم برای ذخیره تصویر ، فرمت تصویری لازم و نیز مد رنگ و تراکم پیکسل را در طراحی مد نظر قرار دهید.

ماگ سرامیکی گرمای بیشتری را نسبت به بلور و شیشه نگه می دارد این مزیت در هنگام پذیرایی با قهوه که گرم بودن آن بسیار مهم است مزیت مهمی محسوب می شود.

چاپ روی ماگ حرارتی یکی از بهترین راه ها برای شخصی سازی و منحصر به فرد کردن این لیوان های جادویی است. با چاپ طرح دلخواه خود، می توانید هدیه ای خاص و ماندگار برای خود یا دیگران تهیه کنید.

اداری: استفاده در جلسات و همایش ها برای نوشیدن قهوه یا چای

چاپ دیجیتال: روش جدیدتر، با امکان چاپ طرح های پیچیده و رنگی

اگه خیلی روی طرح حساسین و طرح‌های موجود ماگ حرارتی راضیتون نمی‌کنه، پس وقتشه خودتون طرح دلخواه‌تون رو پیدا کنین و سفارش چاپ روی ماگ حرارتی رو توی سایت کادینر ثبت کنین.

وقت خرید ماگ حرارتی باید حواس‌تون به جنسش هم باشه. اگه مثل من قراره هفته‌ای یه بار ماگ‌تون از دستتون بیفته، بهتره که ماگ حرارتی استیل بخرین.

نوعی از ماگ های سرامیکی یا سنگی با طرح ها و یا شکل های مکمل ??????? ????? که در کنار هم کامل شده و معنا پیدا می کنند و یا دارای متن های عاشقانه ای هستند که مناسب زوج ها و دوستانی صمیمی و هدیه ای جذاب و خاص برای روز عشق (ولنتاین)، کادوی تولد ، سالگرد ازدواج و ... می باشد.

سقف کاذب کناف فوق العاده شیک مناسب برای منزل و اماکن عمومی

در صورتیکه که به هر دلیلی نتوانستید طبق الگوی مورد نظر طراحی را انجام دهید و یا دانش کافی را در ای زمینه نداشتید.

Report this wiki page